Martech to skrót od marketing technologies i oznacza przedsiębiorstwo funkcjonujące w obrębie nowoczesnych technologii IT, którymi posługuje się w celu kreowania i egzekwowania polityki marketingowej – zazwyczaj w kanałach internetowych. 

Od co najmniej dekady obserwujemy silny trend wygasania klasycznych agencji reklamowych i przesuwania budżetów w kierunku agencji posługującymi się internetowymi technologiami marketingowymi. 

Agencje martech stają się pośrednikami, tłumaczami i translatorami między kapitałem poszukującym nowych rozwiązań celem powiększania udziału rynkowego a technologiami IT skupionym wokół:

Panowanie nad narzędziami, które zbierają, obrabiają,i transmitują i kreują informacje i treści w obu kierunkach jest kluczem do sukcesu rynkowego w XXI wieku. 

Założyciele

Krzysztof Rdzeń

Andrzej Lemański

Akademia wiedzy
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc.
Zapoznaj się z polityką prywatności