Dlaczego nazywamy siebie (anty)agencją? Ponieważ stosujemy w naszych rozliczenia z klientem (nie)abonament. Klasyczny abonament agencji marketingowej oznacza opłatę za realizację usług w nieznanym wymiarze godzinowym. Realizowana jest usługa, na koniec miesiąca przesyłany jest raport ze statystykami strony internetowej lub kampanii. Klient nie wie, ile realnie agencja reklamowa poświęciłą czasu na poszczególne zadania. 

Stąd odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi TAK – możesz zapłacić 5000zł za godzinę pracy stażysty w agencji reklamowej. Na tym polega problem rozliczania za “realizację usługi”, a nie za konkretnie wykonane i rozpisane w comiesięcznym raporcie prace na rzecz Twojej firmy. 

Dlatego rozdzielamy rozliczenie godzin pracy w abonamencie od raportu skuteczności kampanii. Skuteczność naszych działań to jeden element pracy, zaś drugi to UCZCIWE rozliczenie wykonanej pracy na rzecz Klienta. 

Rozbudowując finalnie odpowiedź na pytanie: czy możesz zapłacić 5000zł za godzinę pracy? Tak. Ale nigdy w Semfury.com. 

Akademia wiedzy
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc.
Zapoznaj się z polityką prywatności