Blog SemSeo
Wydajesz duże pieniądze na marketing, a zwrot jest wątpliwy? Dostarczamy opłacalne wyniki - bez wymówek.
Kategorie
Google Ads
SEO
Wszystkie Kategorie
Popularne wpisy
1. Ile kosztuje prowadzenie konta Google Ads?
2. Ile kosztuje SEM Specialist (specjalista ds Google Ads)? Co najmniej 20.000zł miesięcznie. 
3. Co to jest SEM?
Kalkulator inwestycji
Wybierz pakiet
790
Miesięczny budżet
1000
Zwrot w czasie
24 miesiące
Zainwestowane w marketing
19 480
Wygenerowane przychody
126 400
Marek
Konsultant SEMSEO
Porozmawiajmy o Twojej stronie
Skontaktuj sie
Co to jest SEM?
Co to jest SEM?

Search Engine Marketing to forma reklamy internetowej prowadzona w wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj oznacza to konieczność korzystania z systemu reklamowego Google Ads, gdyż Google od blisko dwóch dekad pozostaje najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w naszej części świata. Charakter kampanii reklamowej SEM zależy zarówno od profilu biznesu jaki prowadzimy oraz od aktualnych usług świadczonych przez system reklamowy Google. 

Zmienność ekosystemu reklamowego Google sprawia, że SEM jest jedną z najtrudniejszych dziedzin marketingu internetowego. System Google Ads jest nieustannie udoskonalany. W ciągu kilku miesięcy zespół pracujący nad Ads potrafi wyłączyć lub uruchomić kilka a nawet kilkanaście funkcji, które są w stanie w krótkim czasie diametralnie zmienić skuteczność prowadzonej kampanii reklamowej. 

Najważniejsze strategiczne elementy SEM to:

  1. Analiza biznesu pod kątem dopasowania do aktualnych usług SEM świadczonych przez Google. Jest to proces kluczowy, który zapobiega nieudanym i kosztownym eksperymentom. 
  2. Analiza wartości akcji użytkowników na stronie. 
  3. Analiza konkurencji i stopień jej zaangażowania w SEM. 
  4. Analiza i rozpoznanie segmentów odbiorców reklam.
  5. Analiza rynku, rozpoznanie i dobór sposobów kierowania reklam. 
  6. Kreacja treści reklamowych. 
  7. Nadzór, analiza i modyfikacja trwających kampanii SEM.
  8. Rekomendacje obejmujące zmiany na stronie www lub aplikacji pod kątem optymalizacji wyników biznesowych.

Kategorie
Co to jest SEM?
Co to jest SEM?

Search Engine Marketing to forma reklamy internetowej prowadzona w wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj oznacza to konieczność korzystania z systemu reklamowego Google Ads, gdyż Google od blisko dwóch dekad pozostaje najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w naszej części świata. Charakter kampanii reklamowej SEM zależy zarówno od profilu biznesu jaki prowadzimy oraz od aktualnych usług świadczonych przez system reklamowy Google. 

Zmienność ekosystemu reklamowego Google sprawia, że SEM jest jedną z najtrudniejszych dziedzin marketingu internetowego. System Google Ads jest nieustannie udoskonalany. W ciągu kilku miesięcy zespół pracujący nad Ads potrafi wyłączyć lub uruchomić kilka a nawet kilkanaście funkcji, które są w stanie w krótkim czasie diametralnie zmienić skuteczność prowadzonej kampanii reklamowej. 

Najważniejsze strategiczne elementy SEM to:

  1. Analiza biznesu pod kątem dopasowania do aktualnych usług SEM świadczonych przez Google. Jest to proces kluczowy, który zapobiega nieudanym i kosztownym eksperymentom. 
  2. Analiza wartości akcji użytkowników na stronie. 
  3. Analiza konkurencji i stopień jej zaangażowania w SEM. 
  4. Analiza i rozpoznanie segmentów odbiorców reklam.
  5. Analiza rynku, rozpoznanie i dobór sposobów kierowania reklam. 
  6. Kreacja treści reklamowych. 
  7. Nadzór, analiza i modyfikacja trwających kampanii SEM.
  8. Rekomendacje obejmujące zmiany na stronie www lub aplikacji pod kątem optymalizacji wyników biznesowych.

Krzysztof Rdzeń
Project Manager
Zarządzanie projektami marketingu SEO/SEM wymaga doskonałej znajomości dokumentacji wyszukiwarki Google. Co roku Google wdraża nawet do dziesięciu znaczących aktualizacji swojego algorytmu.
Każda aktualizacja operuje na kilku poziomach: technicznych wymagań w stosunku do stron www, oczekiwań co do treści na stronie - ich zawartości oraz formy prezentacji, aż po sposób w jaki domena pozyskuje linki zewnętrzne
Andrzej Lemański
Marketing Manager
Wg badań IAB AdEx w czasach kryzysu tort reklamowy na polskim rynku wykazuje mocną tendencję do przesuwania się w stronę reklamy SEM.
Najwięcej traci wtedy display, a więc reklama wizerunkowa. Wynika to z faktu, że reklama SEM jest zaliczana do tzw performance marketing, czyli reklamy wydajnościowej. Jeśli liczy się koszt za każdą wydaną złotówkę nie ma lepszej drogi.
Krzysztof Rdzeń
Project Manager
Zarządzanie projektami marketingu SEO/SEM wymaga doskonałej znajomości dokumentacji wyszukiwarki Google. Co roku Google wdraża nawet do dziesięciu znaczących aktualizacji swojego algorytmu
Każda aktualizacja operuje na kilku poziomach: technicznych wymagań w stosunku do stron www, oczekiwań co do treści na stronie - ich zawartości oraz formy prezentacji, aż po sposób w jaki domena pozyskuje linki zewnętrzne.
Andrzej Lemański
Marketing Manager
Wg badań IAB AdEx w czasach kryzysu tort reklamowy na polskim rynku wykazuje mocną tendencję do przesuwania się w stronę reklamy SEM. Najwięcej traci wtedy display, a więc reklama wizerunkowa
Wynika to z faktu, że reklama SEM jest zaliczana do tzw performance marketing, czyli reklamy wydajnościowej. Jeśli liczy się koszt za każdą wydaną złotówkę nie ma lepszej drogi.
Klient na I miejscu
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc. Napisz do nas w dowolnym momencie, a jeden z nas z przyjemnością szybko się z Tobą skontaktuje!
Wystarczyły 3 miesiące, aby SEMFURY dostarczyło mi pierwsze efekty pracy. Kolejne miesiące to już zwrot na obiecanym poziomie i dziś marketing pozyskuje klientów na poziomie działu handlowego
Rafał
Kampania Shopping podniosła obroty w moim sklepie internetowym o 300%. Czy trzeba coś dodawać?
Tomasz
Kampania na Mapy Google uratowała moją kawiarnię przed zamknięciem
Natalia
Poprawne zainstalowanie pełnej analityki na mojej stronie uświadomiło mi, które usługi mojej firmy cieszą się największą popularnością
Przemysław
Klient na I miejscu
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc. Napisz do nas w dowolnym momencie, a jeden z nas z przyjemnością szybko się z Tobą skontaktuje!
Lorem ipsum dolor lorem ipsum >>>
Wystarczyły 3 miesiące, aby SEMFURY dostarczyło mi pierwsze efekty pracy. Kolejne miesiące to już zwrot na obiecanym poziomie i dziś marketing pozyskuje klientów na poziomie działu handlowego
Rafał
Kampania Shopping podniosła obroty w moim sklepie internetowym o 300%. Czy trzeba coś dodawać?
Tomasz
Kampania na Mapy Google uratowała moją kawiarnię przed zamknięciem
Natalia
Poprawne zainstalowanie pełnej analityki na mojej stronie uświadomiło mi, które usługi mojej firmy cieszą się największą popularnością
Przemysław
Kalkulator inwestycji
Wybierz pakiet
790
Miesięczny budżet
1000
Zwrot w czasie
24 miesiące
Zainwestowane w marketing
19 480
Wygenerowane przychody
126 400
Zaczynamy
Marek
Konsultant SEMSEO
Porozmawiajmy o Twojej stronie
Skontaktuj sie
Akademia wiedzy
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc.
Zapoznaj się z polityką prywatności