Blog SemSeo
Wydajesz duże pieniądze na marketing, a zwrot jest wątpliwy? Dostarczamy opłacalne wyniki - bez wymówek.
Kategorie
Google Ads
SEO
Wszystkie Kategorie
Popularne wpisy
1. Ile kosztuje prowadzenie konta Google Ads?
2. Ile kosztuje SEM Specialist (specjalista ds Google Ads)? Co najmniej 20.000zł miesięcznie. 
3. Co to jest SEM?
Kalkulator inwestycji
Wybierz pakiet
790
Miesięczny budżet
1000
Zwrot w czasie
24 miesiące
Zainwestowane w marketing
19 480
Wygenerowane przychody
126 400
Marek
Konsultant SEMSEO
Porozmawiajmy o Twojej stronie
Skontaktuj sie
Co to jest SEO?
co-to-jest-seo

SEO to skrót od Search Engine Optimization, czyli po polsku: optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to obszar marketingu internetowego, który należy do najbardziej rozbudowanych, wymaga największych kompetencji, a przy tym przynosi największe zwroty, o ile nakłady są długofalowe. 

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek zazwyczaj dzielona jest na dwa typy działań:

  • on site (na stronie www),
  • off site (poza stroną www).

Działania on site to przede wszystkim tworzenie treści, które są potencjalne wyszukiwane przez użytkowników. Im wyższej jakości kontent, tym większa szansa na powodzenie. Techniczne wymagania co do tworzenia treści to jeden aspekt SEO, ale kompletnie odmienny to jakość samej treści w ocenie użytkowników. Google dysponuje zaawansowanymi narzędziami, które pozwalają na śledzenie aktywności użytkowników na stronach www. Ułatwia to ocenę treści na stronach. 

Kolejnym elementem działań on site jest utrzymywanie strony w wersji mobilnej, odpowiednia szybkość i sposób ładowania strony, jej UX (czyli użyteczność), sposób organizacji treści, kategorii i produktów na stronie. Wszystkie te elementy są także częścią składową oceny naszego portalu w oczach Google. 

Off site to pozyskiwanie linków do naszej strony. Wachlarz działań jest bardzo szeroki, możliwości olbrzymie. Od artykułów sponsorowanych, przez współpracę z właścicielami stron tematycznych, testerami, blogerami, influencerami aż po wszystkie formy dostępne w social media. 

Kategorie
Co to jest SEO?
co-to-jest-seo

SEO to skrót od Search Engine Optimization, czyli po polsku: optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to obszar marketingu internetowego, który należy do najbardziej rozbudowanych, wymaga największych kompetencji, a przy tym przynosi największe zwroty, o ile nakłady są długofalowe. 

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek zazwyczaj dzielona jest na dwa typy działań:

  • on site (na stronie www),
  • off site (poza stroną www).

Działania on site to przede wszystkim tworzenie treści, które są potencjalne wyszukiwane przez użytkowników. Im wyższej jakości kontent, tym większa szansa na powodzenie. Techniczne wymagania co do tworzenia treści to jeden aspekt SEO, ale kompletnie odmienny to jakość samej treści w ocenie użytkowników. Google dysponuje zaawansowanymi narzędziami, które pozwalają na śledzenie aktywności użytkowników na stronach www. Ułatwia to ocenę treści na stronach. 

Kolejnym elementem działań on site jest utrzymywanie strony w wersji mobilnej, odpowiednia szybkość i sposób ładowania strony, jej UX (czyli użyteczność), sposób organizacji treści, kategorii i produktów na stronie. Wszystkie te elementy są także częścią składową oceny naszego portalu w oczach Google. 

Off site to pozyskiwanie linków do naszej strony. Wachlarz działań jest bardzo szeroki, możliwości olbrzymie. Od artykułów sponsorowanych, przez współpracę z właścicielami stron tematycznych, testerami, blogerami, influencerami aż po wszystkie formy dostępne w social media. 

Krzysztof Rdzeń
Project Manager
Zarządzanie projektami marketingu SEO/SEM wymaga doskonałej znajomości dokumentacji wyszukiwarki Google. Co roku Google wdraża nawet do dziesięciu znaczących aktualizacji swojego algorytmu.
Każda aktualizacja operuje na kilku poziomach: technicznych wymagań w stosunku do stron www, oczekiwań co do treści na stronie - ich zawartości oraz formy prezentacji, aż po sposób w jaki domena pozyskuje linki zewnętrzne
Andrzej Lemański
Marketing Manager
Wg badań IAB AdEx w czasach kryzysu tort reklamowy na polskim rynku wykazuje mocną tendencję do przesuwania się w stronę reklamy SEM.
Najwięcej traci wtedy display, a więc reklama wizerunkowa. Wynika to z faktu, że reklama SEM jest zaliczana do tzw performance marketing, czyli reklamy wydajnościowej. Jeśli liczy się koszt za każdą wydaną złotówkę nie ma lepszej drogi.
Krzysztof Rdzeń
Project Manager
Zarządzanie projektami marketingu SEO/SEM wymaga doskonałej znajomości dokumentacji wyszukiwarki Google. Co roku Google wdraża nawet do dziesięciu znaczących aktualizacji swojego algorytmu
Każda aktualizacja operuje na kilku poziomach: technicznych wymagań w stosunku do stron www, oczekiwań co do treści na stronie - ich zawartości oraz formy prezentacji, aż po sposób w jaki domena pozyskuje linki zewnętrzne.
Andrzej Lemański
Marketing Manager
Wg badań IAB AdEx w czasach kryzysu tort reklamowy na polskim rynku wykazuje mocną tendencję do przesuwania się w stronę reklamy SEM. Najwięcej traci wtedy display, a więc reklama wizerunkowa
Wynika to z faktu, że reklama SEM jest zaliczana do tzw performance marketing, czyli reklamy wydajnościowej. Jeśli liczy się koszt za każdą wydaną złotówkę nie ma lepszej drogi.
Klient na I miejscu
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc. Napisz do nas w dowolnym momencie, a jeden z nas z przyjemnością szybko się z Tobą skontaktuje!
Wystarczyły 3 miesiące, aby SEMFURY dostarczyło mi pierwsze efekty pracy. Kolejne miesiące to już zwrot na obiecanym poziomie i dziś marketing pozyskuje klientów na poziomie działu handlowego
Rafał
Kampania Shopping podniosła obroty w moim sklepie internetowym o 300%. Czy trzeba coś dodawać?
Tomasz
Kampania na Mapy Google uratowała moją kawiarnię przed zamknięciem
Natalia
Poprawne zainstalowanie pełnej analityki na mojej stronie uświadomiło mi, które usługi mojej firmy cieszą się największą popularnością
Przemysław
Klient na I miejscu
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc. Napisz do nas w dowolnym momencie, a jeden z nas z przyjemnością szybko się z Tobą skontaktuje!
Lorem ipsum dolor lorem ipsum >>>
Wystarczyły 3 miesiące, aby SEMFURY dostarczyło mi pierwsze efekty pracy. Kolejne miesiące to już zwrot na obiecanym poziomie i dziś marketing pozyskuje klientów na poziomie działu handlowego
Rafał
Kampania Shopping podniosła obroty w moim sklepie internetowym o 300%. Czy trzeba coś dodawać?
Tomasz
Kampania na Mapy Google uratowała moją kawiarnię przed zamknięciem
Natalia
Poprawne zainstalowanie pełnej analityki na mojej stronie uświadomiło mi, które usługi mojej firmy cieszą się największą popularnością
Przemysław
Kalkulator inwestycji
Wybierz pakiet
790
Miesięczny budżet
1000
Zwrot w czasie
24 miesiące
Zainwestowane w marketing
19 480
Wygenerowane przychody
126 400
Zaczynamy
Marek
Konsultant SEMSEO
Porozmawiajmy o Twojej stronie
Skontaktuj sie
Akademia wiedzy
Pracujemy przez całą dobę, aby Ci pomóc.
Zapoznaj się z polityką prywatności